Sunday, July 23, 2006

BOB SKI Instructor


Hi!
My name is Bob and I am a ski instructor for more than 8 seasons now. I like to ski in a deep powder, ride in the park, find line on challenging terrain, help new skier to improve to be able to reach the top of the mountain. I had teach in Mont Tremblant ,Quebec (Canada), Sunshine Village, Banff (Canada), Crested Butte, Colorado (USA), Sahoro (Japan) and Coronet Peak, Queenstown (New-Zealand). I speak english, french and japanesse (good base). I offer my service for the season 2006 (now to end of season) in Coronet Peak for private lesson (single or group 2-5) at any level included freestyle. If you book for a full day or more I offer you to film and Edit a DVD of the lesson for you. For more information contact me by e-mail at bobgag75@yahoo.ca .

2 comments:

Anonymous said...

Salut toi!
Je suis super contente pour toi. Enfin ton rêve se réalise. De toute manière, j'étais sure que tu le ferais un jour ou l'autre. C'est vrai que les paysages ont l'air magnifiques, bien que je ne sois pas sure de reconnaitre encore ceux du seigneur des anneaux (que d'ailleurs je n'ai toujours pas vu en entier).
J'espère que tu profiteras au maximum de ce petit bonheur.
A bientôt, ou plus...
Noémie, la petite française!

Anonymous said...

Félicitations Bob pour ces belles photos et ce blog sympa qui nous fait découvrir des coins que peu ont le plaisir de connaitre autrement qu'en images . Je vois que tu as toujours soif de voyages et d'aventures et que tu es toujours prêt a aller de l'autre coté du globe .
ca te change de Biscarosse , n'est ce pas !!.
Bon au plaisir de se revoir peut être à Paris ??
Jean-michel , Micheline et Romain qui a maintenant 12 ans ...